2009年9月13日 星期日

交響詩篇彩虹滿載(交响詩篇エウレカセブン ポケットが虹でいっぱい


友人日本買到既file 同小冊子,佢Xanga


後感+妄自解讀
(!)嚴重劇透注意

エウレカ7 tv版係公認o既佳作,雖然d伏線同結尾無里頭,但呢套青春熱血成長劇都睇得人好開心同時中段離開白鳥號的重逢,結尾阿妮莫蓮(アネモネ)自白,同蘭頓(レントン)打跛自己果段又可以令人落淚。睇劇場版之前見trailer,用左相當多o既舊畫面,即使知係平行世界都覺得唔會改得遠。

回顧:珊瑚反骨正賤人,打到飛起o既漫畫版

交響詩篇已完漫畫中o既平行世界,就係經歷世界大停電的愛之夏,科拉利安(珊瑚質)會吞噬融合人類同艾蕾卡(エウレカ)同變得過度活躍o既 アネモネ,擺明'我是賢人'o既岡吉就上月光號去理解科拉利安(tv版唔到最後一刻我都唔知岡吉係人形科拉利安。而レントン經歷少左而且曾慊棄當時好需要佢的エウレカ,個死仔係透過見證住爺爺,月光號等人的戲份理解'愛'同'包容',同加入月光號的多明尼克(ドミニク)和蕾尼(漫畫原創人物)拯救將要絕種的科拉利安,但原來珊瑚司令蔟係個恩將仇報o既賤人,最後以エウレカ同ドミニク的犧牲令地球得以延續。


劇場版:ドミニク行智慧早死,レントン繼續無羞恥示愛

劇場版相信只係將月光號一行人變到真係一隊恐怖份子...但!真係估佢唔到,佢呃錢地用左6成舊畫面都寫得出另一個環繞住'夢'呢個主題的tv版後續。一開場ドミニク成為一個既美形又行智慧又神既老師,係一個將tv中レントン老豆,爺爺,チャールズ,森林中的ウィリアム等咁多個人生導師濃縮而成o既角色,令人明白レントン響佢教導下係個成熟又會勇於爭取o既人。省下レントン成長o既環節,一直同エウレカ怒放閃光彈你憹我憹,但我覺得劇場版單憑重覆又重覆童年片段,又略過レントン千里尋愛人o既奮鬥,唔睇TV係唔會覺佢地兩小口子之間o既愛有實在感,唉...






多哈係申辦奧運唔係悲劇喎,背景唔係地球?

,三賢人分演;老掉牙掙扎好唔好switch on炸地球大炮o既大茄;一早怕屁股走人好風涼咁叫人炸地球o既大茄;忙於向觀眾解說o既流浪局外人,好處係觀眾好快就明呢個平行世界衰到點。一般老梗一家人都同災難有關係,少年就宿命血緣做主角咁,宜家レントン就擺脫得到啦,愛之夏改稱多哈悲劇,係軍方佢地偷睇TV版劇本(爆)試圖用極大能量迫上代鎖匙同Image融合而發生;之前o既大反派デューイ一早死左,但仍可以借黑化o既月光號一行人為惡,估佢唔到!

夾硬用返哂班舊角?

月光號佢地tv中除左舉棋不定o既霍爾德(ホランド)以外都相當可愛,而家信左咩神話邪教,要再一次重做TV版童話式結局;如果劇場版真係咁做觀眾實叫回水!而且一班毫無人生經驗染怪病o既17歲死小孩,用殺人叛亂o既方法去做,當然失敗。我都同好多網友一樣覺得佢為畫少幾格用舊角做反派好膠,明明一d係阿伯一d阿姐,ギジェット點睇都係15歲,唔通零舍佢反老還童?!但亦明白製作組想同前作做一個落差,觀眾錯愕同憎恨佢地,令エウレカ口中o既'恐怖同憎恨o既世界'更加具體。

IMAGE,係一個只有エウレカ,レントン上六代鎖匙不存在的夢

最後係我一d妄自解讀;我明白故事應該係講,呢個世界好多人夢見tv版世界,有d人仲寫神話呃人話'好岩你地派老人精住架~(心)',ドミニク アネモネ唔想D人一窩蜂追逐個幻想出黎o既Neverland,就促使レントン行另一個被煙塵風暴席捲,一個實在,唔太完美,但最適合呢d人o既世界;
而我想像到呢個係tv版後續,因tv科拉利安跳到另一次元,レントン エウレカ係跟隨珊瑚司令蔟,幫司令蔟中咁多靈魂唔同o既圖書館,建設多一個世界,所以アネモネ話呢個世界係エウレカ的夢;而夢就基於呢對小情人之前o既回憶,司令蔟o既靈魂都想返回人類正生存o既原本次元,如果比佢地又跳躍返去,原本次元就又面臨'件'的限界突破危機,就image一個image怪合架成適合呢d靈魂o既物理世界,成功後就見到失憶長頭髮エウレカ迎接另一平行世界的月光號,因佢要繼續像TV起初一樣建造新的記憶,夢出另一世界讓其他靈魂繁衍;沒問題的!只要佢地有愛響度,一定會再成功的。
另一解讀;可以話科拉利安跳到的另一次元有一個新星球,經歷差不多的幾億年又'件'的限界突破,命中注定到Eureka(尋見)7時,エウレカ夢見上一次元就點做,科拉利安又可以避到另一次元啦,tv同劇場版結尾呢對小情人都係隱居返響果個happy end o既星球~

感想:一定冇tv版咁多集咁產生令人感動o既效果,作為SIFI作品構想唔錯,但可惜有位真係太節儉啦,唉~

沒有留言: