2013年4月17日 星期三

家畜の安寧 虚偽の繁栄 死せる餓狼の自由を!

《進擊的巨人》動畫主題曲中這3句,再好都沒有,
而在畫面上給人如此官能上的衝擊,這種扭曲人體的迫力好強,
小林靖子她本來就很擅長寫弱小對抗巨大的王道劇,令動畫受歡迎,好應該。
但;香港由政治人物向青少年粉絲推介'進',引起人要有'必須爭取'才可'自由'的自覺...

但小弟提醒大家,勿跟車太貼...
因進擊的巨人漫畫故事已經爛了

'進'曾獲日本安利美特等等證明其銷量係2012ORICON"這本漫畫最利害怕'佢畫既重點係絕望,年青人面對現實同反王道劇情展開;呢D野的確係好少商業日漫做到.
爭取自由的日本動漫仲有好多,凡尔赛玫瑰,DARKER黑之契約者,攻殼,什至占高達既自護都係爭取自由既象徵;而家過份吹捧'進'係咪香港人要一個流行既形象支持自由意識?'
我同朋友都好失望;係咪意味爭取自由都會遺臭萬年?

罵一罵現時的連載(當然劇透)
只要有心,人人都可以係巨人...成3個巨人,參兵咁多年,一開始訓乜鬼練?!打入中央啦!好當佢地係為某D任務所以唔出手,但既然有呼叫細巨人既能力又何不令主角順利出發離開圍牆再捉主角?人類教會一直唔講,人類有火藥有身修過城牆點解唔知圍牆就是40M巨人所形成?....好,我唔鬧劇理細節講角色既性格,一開始受訓時佢係為巨人殺人參軍,到實戰見巨人殺人都反感,但到自己奴變巨人爭D殺朋友就唔反感冇內疚;見拳法女變巨人唔憤怒,走佬,OK...但最新見兩個死黨變巨人又憤怒打過?!主角好難觸摸呀!

更進一步評論,可聽小弟跟著主持:傑特, KONAKONA 講的網台節目:
《今日煲新番》每週四晚9:00 RadioDADA

動漫廢物電台FB群







1 則留言:

toneinmidnight 提到...

http://jin115.com/archives/51945976.html
goodsmile 【リアル過ぎワロタ】『進撃の巨人』超大型巨人がまさかのねんどろいど化wwwwwwwww