2010年6月8日 星期二

VIIV+Sunny相片



VIIV過後,警方統計有11萬人到維園出席蠋光晚會。但我當晚,身在早就坐滿六個球場的維園,迫到草地後私向外眺望,還看到有幾百人在記利佐 治街等候。可想像到今次一定有超過15萬人支持香港和中國邁向民主;有賴特區政府和中大校長劉遵的打壓下做成的傳媒氣氛,鼓動到香港人訴求集中在社會有特權階級專政的問 題核心。

不過15萬人中有一兩個kai子是在所難免的,就如總有人會到超級巨星唱餓狼傳說。以下就是一名傻仔的點滴:

「你睇我連坐響度都鶴立雞群,梗係因為我帶埋戥仔黎坐啦,醒哩」


「一個二個滴蠟滴哂落隻手度好似SM咁,有我呢支夾仔咪有容易拎又有型咯頂」

之後我同友人一行三人跟團殺入中大送女神。

女神呀!!

沒有留言: