2008年11月13日 星期四

GMSP 最後一劍 ;亦都是最後一張



同人小說,機動戰士 GUNDAM - G.M.S.P.,他的作者 Lost.Via ,小說頻道link:


我響幾年前藉住GAF識佢,開始傾下如果響uc世紀v高達之後,黑歷史繼續上演介乎V同X之間o既機體係點o既呢?我地都對呢樣野好有興趣,於是就base on一個後宮故事(爆)同佢寫o既描述畫D野.有幾張機設都貼過上gaf,但奈何我地都有學返有工開,慢慢佢愈來愈難抽時間寫,我又愈來愈放懶手腳去打機,於是年幾前佢都提出不如停左佢啦,我梗係話爽啦.


近日我同朋友發牙痕整BLOG,搵返舊野逐D放上去當更新,搵到G.M.S.P個folder,我團火就又撻著左啦~雖然,d畫同設計係好低b,但我又唔係大河原邦男,差一D就梗架啦,但都自問夠特色,至少夠怪雞先啦,就狠狠地搵左個當半途棄o既設計畫返佢~跟住森下直親D畫希望畫到佢半成,為著我以前o既構思畫下個句號.

我會逐D貼返D草圖,人物,同MA設定,もよろしくお願いします。

沒有留言: