2009年12月25日 星期五

十二月睇十月圍城


葉問的成功,令我地都以為呢套,一定又係'大灑狗血民族狂熱+甄子彈'打架戲但陳德森呢拍出黎唔止呢個層次,係可比brave heart,紐約風雲o既大片。

片中角色比葉問精武門多出幾倍,但佢將9個唔同觀點,身份o既人均分戲碼,又各有份量,唔止d愛國大英雄玩哂,一個係字都唔識o既拉車仔,一個係頹廢懶賭中年,兩者都唔將國家掛口邊拉車仔係為一飯之恩;甄子彈'係後悔當初想做一日英雄,要姘頭(契家佬)欠佢一個恩惠令人覺得呢段不記在歷史書o既歷史,都係我地上兩代人都有關其中咁大件事!

但我覺得呢套太就中國內地,浪費左好多野一來個上環境太冇香港feel人物時而國語時而廣東話配音真係好怪~方紅搵返香港人做啦唔該我唔憎小謝四同黎明,但佢地一講國語我就想笑最適當係王學圻,演得夠火夠激極長o既文戲,令交足貨的場面打得更有意義同壯烈,但中段逐個犠牲令人奇怪,後段太奇峰突出,黎生笠上陳可辛假髮,少年賭神咁出場好好笑,胡軍甄子彈'相撞交通意外都係個反高潮...

總的來說,係好值得睇的大片

沒有留言: